Chat

Go To Top
Search
  1. Home
  2. Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2
  3. Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2 Episode 3 English Subbed

Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2 Episode 3

See All Episodes
Follow
863
Add to Watchlist
Prev
Latest Episode Comments
Luvstagrind @Betol really unnecessary rant bud. I'm honestly not a fan of the show either but I see why people like it. Tried watching the show a few times but I guess it just doesn't click with me for some reason but I'm not gonna post a full on rant
4 days ago
Mwzyq Guys chill! Jesus xD
6 days ago
LordReaper Why the essay on why you dont like the show that you said you dont watch and only watched the first 3 episode but you on the 3rd season putting your opinion you make less sense then the show just know no one cares how you feel
6 days ago
Betol This anime is retarded. Has always been and will never fail to surprise me. While logic thinking would make this anime obsolete, they should still use it and make a proper anime. I stopped watching the series in the first three episodes of season one, as it was just too shit. Instead of trying to believe they're smart coming up with a great plan, that isnt that great how about they just transformed into the armored titan, and bert the colossal titan at the same time and wiped them out, oh no! they can't do that? why roflmao. No No, they had to only pull out the easy armored and then wait for its defeat to pop the other one out that is obviously going to be defeated by some retarded shit. A full out attack from the titans would have made them victorious, and don't give me that shit they're not intelligent enough, roflmao. The story and ongoing of this anime is pure garbage and anyone watching it liking it is super delusional, and have very poor taste in anime.
6 days ago
xXRevyXx daaaaaaaaaaaaamm it gettin *Good npw ...lol
6 days ago
KurumiTokisaki all these titans , yet they dont have a teen titan
6 days ago
wolfsoldier5 did not have any issues playing this ep. played without buffering. it was great
6 days ago
Mikarelys Wait.. It's not letting me watch it at all wtf?
6 days ago
Aizen Cant wait for the Erwin's Ultimate Sasageyo next eposide.
7 days ago
XheroDivided If you want you can disable adblock to stop the lag or just deal with it, I dont have another link.
7 days ago
jayasd anyone got a none laggy link
7 days ago
gwc1954 The titans and the humans that support them are evil monsters!
7 days ago
sawtooth And it begins...
7 days ago
Ichhigopro i have the feeling titans are good
7 days ago
mimixia damn I had hope for you bertholdt :/
7 days ago
Chypotlay Action packed scene... here have some background info on coffee!
7 days ago
SandTruper DIO IS BACK
7 days ago
DWhite it s already lagy lol
7 days ago
mimixia here before it gets laggy :D
7 days ago
hulktuihhhh first
7 days ago
Your Comment

Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2

See All Episodes
Type : TV Series
Genre: Drama Military Mystery Fantasy Action Shounen Super Power
Date aired : Apr 28, 2019
Status : Ongoing
Prequel: Shingeki no Kyojin Season 3
The second part of the third season of Shingeki no Kyojin.
Chat