Chat

Go To Top
Search
  1. Home
  2. One Punch Man 2nd Season
  3. One Punch Man 2nd Season Episode 6 English Subbed

One Punch Man 2nd Season Episode 6

See All Episodes
Follow
3352
Add to Watchlist
Prev Next
Latest Episode Comments
Minsuga421 I don’t know what’s the problem with you guys. Your internet should be strong. My house has around 200 mbps internet and it’s working just fine lol.
a month ago
pcman87654 Animefreak has been the best site for anime since like 2008 or whenever the hell i started using it, this account stuff they have now a days is THE TITS!!!! its literally like crunchy roll or netflix
5 months ago
BorutoUzimaki nothing is wrong with this site it's just your turd internet on your turd computers with your turd keyboard
5 months ago
giwayume @zeck1234, You are half-way correct in your assumption. The buffer video is based on 2 internet connection speeds, your download speed and this website's upload speed. If either is bad, the buffer suffers. Webservers have limited processing power and websites have a limited overall upload bandwidth. If there are many people visiting a website, the video buffering can be poor. This can vary from minute to minute.
5 months ago
patalrey What the fuck do you want more, people. Everything good is here in this site. Perfect
5 months ago
Keetonman Half you people make me wanna whistleblow this site.
6 months ago
agoloka111 saba mo ui
6 months ago
Ensp PREACH IT
6 months ago
deathstroke0606 lol wtf
6 months ago
zeck1234 the buffer is based on internet connection speed, dumbassesss.. mines havnt got any problem.
6 months ago
6 months ago
GamesCG People are complaining about the buffering but they don't realise that without this site they'd be paying money to watch this. Be grateful for what you have or else it'll be gone before you know it. You don't realise what you have until it's gone
6 months ago
dantesno ever considered that the site is slow because of lack of funding? and I bet most of the people complaining aren't helping fund the site. its not as simple as just "making the video play good wow".
6 months ago
Heck_Life Lol AnimeFreak works just fine for me (but the ads need to be more appropiate)
6 months ago
MutantCookieMan damn this shit is so good. ive read the manga but its so different to see it in video. I cant wait for my favorite part to come in the next few episodes!
6 months ago
tamuka120 I really dont like this new player. I have decent internet (30mbps) and if i skip forward even 30 seconds then it buffers for ages. I like the new look that the website is going for but i preferred the original player because it was atleast reliable, thats why ive kept coming to this website for so long
6 months ago
Kazuma11291 snek has me rolling.
6 months ago
Kuter Im hoping saitama vs suiryu won't look like garbage and be actually good.
6 months ago
ghostnl https://animekisa.tv/
6 months ago
Serenity I love the people "Im not having a problem so the sites fine" when like 80% of people are having issues with there servers. Fix it AnimeFreak its been ages come on
6 months ago
mimixia these episodes are too short, I need more :'(
6 months ago
DonneyDarco https://www3.gogoanime.io/one-punch-man-2nd-season-episode-6
6 months ago
Monir This is a useless site. I cant watch any videos ita just the adds appears .
6 months ago
guiae I don't get why everyone's complaining about the buffering. Like yeah, it happens to me too, but I'm australian, our internet is so bad that google buffers. (/s)
6 months ago
Vihxs I literally have no problem with this site. No buffering no nothing. It must be something on your end tbh lol.
6 months ago
Hamguy brave is a better browser than your shitty chrome or firefox.
6 months ago
Saitamod Tangina nyong maarte kayo! Manunuod nalang aarti pa hyss.
6 months ago
divinious the buffering problem is easy to fix. I had no problem watching anything on this site. and it sounds like the same guy repeated himself for every complaint. and season one was all the same too. all the fights were 2 seconds long. why he is OP man even flashbacks of fights that were 2 seconds long. add new characters into the story, you got to tell them a little history like they did with OP man. nothing has changed in my opinion. @goldbar if you don't like backstory go watch my little pony again. and fillers would be a story that deviates from the main story. I assume all these characters that its showing are going to be in the final battle of the final boss. you need a baby bottle. stop crying to the site comment section and send hate mail to the actual company that does it. or stop watching it so that you can cry every week. don't makes sense watching something you hate, to cry to a comment board, to try to get attention maybe? nobody really cares.
6 months ago
Lorebrarian89 Nothing but constant buffering. I'll find another website to watch it on.
6 months ago
Ch0chett0 this site tracks your watched anime and other cool stuff but the fuck is this bullshit. it recomends me a new browser to watch anime fuck off
6 months ago
DyingFetus Well it's time to finding a better anime site, this bull shit buffering is insane on everything fucking anime
6 months ago
SparseVB This site is fucking garbage
6 months ago
whatthefrick this is the problem with the studio making them at least have a studio that known for fighting anime do it.
6 months ago
Foxxy I think I am done with this site to be honest
6 months ago
Muikumi This is so fucking boring...like cmon almost nothing is happening...
6 months ago
goldbar another BORING episode with OPM just having one battle over in 2 sec... while the rest of the episode is filled up with just plane boring talk and fillers... damn this sucks.
6 months ago
blakesilva always in the toilet XD
6 months ago
TriceraTaco hmmm monsters are pretty good
6 months ago
Psycrow Also here!
6 months ago
Akimo007 oh yeah!!
6 months ago
shutupweebs Do S, best grill
6 months ago
adiba2007 fifth
6 months ago
smashingspirit67 let's see
6 months ago
Scotty Fingers crossed
6 months ago
kronze second
6 months ago
6 months ago
Your Comment

One Punch Man 2nd Season

See All Episodes
Type : TV Series
Genre: Comedy Seinen Action Parody Sci-Fi Super Power Supernatural
Date aired : Apr 06, 2019
Status : Ongoing
Prequel: One Punch Man
The second season of One Punch Man.
Chat