Chat

Go To Top
Search
  1. Home
  2. Kenja no Mago
  3. Kenja no Mago Episode 10 English Subbed

Kenja no Mago Episode 10

See All Episodes
Follow
1776
Add to Watchlist
Prev Next
Latest Episode Comments
sadasula all these comments r spoilers btw
7 days ago
Tamed I got thrills at the end
2 months ago
Deku7 Good enough for me thx for the show.. I was thinking about it.. How can someone turn in to demon that easily? But seeing so many animes with different demon transformations didn't bother me at all at the end of the day it makes me feel better for Oliver now that I've seen the truth about his past problems.... And those kids are qualified to pound some ass now...
2 months ago
Ghost_1 How can shin be Oliver’s son when that all happened 2 years ago when shin was 12???
2 months ago
SpadeAvery Calling it now Shin is not Oliver's son. As we saw the mother's stomach was still huge when she died there was no time to go into labour.
2 months ago
Starrbuck27 Calling it now, but Shin most likely transferred into his sons body, that Merlin found.
2 months ago
NagisasBrabbit I feel like there must be some reason for why they had his wife pregnant besides having her killed. Like maybe the baby was born a little before and someone escaped with it but then got attacked by demonoids and the baby was the only survivor and was found by a certain magician and tada, we have a story?
2 months ago
mmeers89 Calling it now, Cecily is gonna die. They showed us this episode to elude to future events which are gonna have the hero and the villain have similar backstories. Shins gonna because demonized but then he's gonna remember the bonds of friendship and he'll revert back to human and defeat the villain with the help of the others.
2 months ago
andr3wdown what's up with the demons lookin' like they smoke dat dank reefer
2 months ago
2 months ago
DyingFetus Rip shitty short actual episode beside the entire episode being a flash back ripppppppppppppppppp
2 months ago
Fallenmight wth with those demons' eye? looks like they lack of sleep
2 months ago
kokyboky the girls in this anime is so fucking annoying
2 months ago
2 months ago
moose656 They stabbed his pregnant wife in the stomach and burned down their home? Wow, no wonder went on a murder spree and destroyed the empire, they treated him like shit
2 months ago
Josh8550 I feel like having a deep grasp of physics would make me a kickass magician in that world. NUCLEAR MAGIC. But seriously, that backstory was fucking epic and changed my perception of Oliver entirely. Sidenote: Ultimate Magicians is the shittiest name I've ever heard in my entire life.
2 months ago
Kazuma11291 pretty rad backstory. Kinda goes all Saitama once he won though, so it was a bit of a waste.
2 months ago
Deathismyname The cringe it hurts
2 months ago
DragonBane This was actually a good episode :)
2 months ago
2 months ago
Kuter Yikes, the henchman wants to draw more blood, how original
2 months ago
math631z This feels so rushed
2 months ago
Shadowdragon So the guy that was made out to be the villain of the series was only wanting revenge and nothing more for what happened to him. Seems like he was a bit demonised by the author. (pun intended).
2 months ago
Luvstagrind Well damn. A part of me feels bad for Oliver now. The guy didn't deserve any of that.
2 months ago
Kewink99 Ultiamte magicians, shins naming sense is top notch hahaha i cringed so bad even tho i knew it was coming
2 months ago
ImAmGod Fifth
2 months ago
Isuckatlife Fourth
2 months ago
ceresbane how does the guy not immediately nuclear fission and nuke the whole nation?
2 months ago
Knee-Gearz Second
2 months ago
Kewink99 first
2 months ago
Your Comment

Kenja no Mago

See All Episodes
Type : TV Series
Genre: Comedy Fantasy Action Magic
Date aired : Apr 10, 2019
Status : Ongoing
A young man who had surely died in an accident, was reborn in another world as a baby! After that, he was picked up by the patriot hero "Sage" Merlin Wolford and was given the name Shin. He was raised as a grandson by Merlin and soaked up Merlin's teachings, earning him some shocking powers; however, when he became 15, his grandfather Merlin said, "I forgot to teach him common sense!" An "abnormal" boy's unconventional other world fantasy life starts here!
More
Chat